Rabu, 22 Jun 2011





Ya allah...aku hanya berserah pada mu...andai ini dugaan yang kau beri..aku redha..kerna hatinyer telah tawar buat ku


'aku tak kisah kalau kau nak ikut jantan lain..kau nak ikut si @#$@#$@&.... lantaklah sebab aku dah tawar hati dengan kau'


'kau menyusahkan hidup aku'


'semuanya hancur bila aku kawin dengan kau'


ya tuhan..selama 7 bln aku mengandungkan anak dia..selama itulah aku menanggung caci maki dari nyer..apa salahku lagi..sedangkan apa yang terjadi semuanya kerana kawan yg disanjung2 hingga memakan awak. dan bila segalanya tak termampu utk dibiayai..salah ku jua. aku hanya mampu berdiam walau aku tak pernah setuju dan redha atas apa yang dirimu lakukan..kerana segala nasihat dariku adalah racun bagi mu...nasihat dari mereka adalah gula yang aku pasti itulah yang akan menghancurkan mu. semoga allah membuka pintu hati agar dirimu kembali kepangkal jalan. kerna manusia sekeliling mu..tak mahu kita bahagia.. tapi bagimu..mereka lah segalanyer...ku berserah..kerna kau pasti akan meninggalkan ku..kerna itu yang sering kau sebut..kunci ditangan mu..semoga allah berikan petunjuk dan kebenaran...ku keraskan hati untuk tidak mengharapkan cinta mu lagi...hanya ku bertahan kerna zuriat ini...kan ku kunci dan keraskan hati agar tidak merayu dan menitiskan air mata didepan mu...kerna aku sudah tiada makna dan erti dalam hidupmu lagi.

Tiada ulasan: