Khamis, 28 Julai 2011

Ramadan kan menjelma....ku kan melahirkan zuriat ...tapi ku tak tahu..adakah aku masih isteri dia..atau sekadar mengaburkan mata......aku bukan perempuan yang dia cintai.....message ni buatkan aku lagi kerdil mencari kasih yang suci......
'BUTO ko...ko tu hanya pandang duit aku jer..tu pasal ko buat aku tertekan..ko pun pernah curi duit dalam acc aku KAN!!!!!!tak pernah lg ada perempuan buat aku mcm tu..ko ingat aku nak maafkan kau..mmg ko yg pilih jln mcm tu..aku yg silap,buat keputusan tanpa bincang ngan keluarga aku dulu, tu pasal aku tak der tempat nak mengadu,aku banyak tertekan dengan ko & keluarga ko yg banyak mendesak aku...sedangkan banyak perempuan kat luar sana aku boleh pilih, ko & keluarga ko yg buat aku tersepit...aku silap jumpa perempuan BODOH SOMBONG mcm kau...ko pikir sendiri,sebelum ada perempuan lain duduk dlm hati aku ni.....TERUS TERANG AKU CKP.ESOK PUNYA HAL,KO PIKIR SENDIRI..JGN NAK BUAT MUKA TAK MALU,,KO NAK BALIK KG.KO BALIK,JGN NAK MENDESAK AKU.."

ya allah..apa salah hamba mu ini.....dan apa salah anak yg ku kandung ini. sedangkan masalah ini timbul semua kerana kawan yang dia sanjung....hati aku dah hancur dengan semua lakonan ini...aku pasrah andai ini ketentuan hidup dan perjalanan hidup didunia ini..aku keluar mencari rezeki yang halal...aku tahu aku tak sekaya mana....tak semewah mana...tp mengapa susahnyer aku utk mendapat kasih yg suci....semoga ramadhan kali ni memberi petunjuk padanyer...

Tiada ulasan: