Khamis, 16 Jun 2011

'awak ada ker? tak ada ker? tak ada effect dekat saya'
'awaklah perempuan sial yang pernah saya jumpa'
'kenapalah aku boleh kawin dengan kau'
'kau ni memang betina sial'
'kenapalah aku dapat bini gila macam kau ni'
'dalam ramai2 perempuan saya jumpa..awaklah perempuan yang paling sial'
'kau ni menyusahkan hidup aku'
'aku boleh cari banyak perempuan..kau pun tahu, sekejap jer aku boleh dapat semua tu'



kata-kata itu terluah bila marahnyer sampai...bila kesalahan yang bukan datangnyer dari aku..atau aku sendiri yang buatkan sidia marah. haruskah aku menghormati kawan-kawan awak yang aku rasa sengaja mencurahkan api kedalam hati awak untuk terus membenci saya...sebagaimana saya membenci mereka. hidup dah lama, tapi lebih suka menjadi hamba..hidup atas kesenangan orang lain..luluhnyer hati bila awak sendiri yang bercerita'diaorang tak boleh tengok saya ketawa dengan awak; diaorang jealous'. dari situ awak dah nampak..yang mereka sengaja cari jalan untuk melaga-lagakan saya dengan awak..tapi kenapa awak tak nampak. setiap kali saya nak keluar dengan awak..ade sahaja alasan dia orang agar suruh awak balik cepat...awak sendiri boleh tengok..masing2 tak ada makwe, tak ada anak bini..umur dah lanjut..itupun awak tak boleh fikir. masa awak habis dengan mereka jer..dari mula saya pergi keje sampailah saya pergi keje esoknyer... awak masih dengan dia orang..dia orang dah tentu tak ada tanggungjawab..sebab itu dia orang ambik kesempatan bila awak tengah marah..dah saya akan menjadi mangsa maki hamun awak di depan mereka. dia orang tu air dah penuh dalam kepala....umur dah tua..tu sebab saya panggil dia orang setan...saya sakit hati...kalau dia orang tu manusia..dia tak akan porak perandakan saya dengan awak..sbb dia setanlahh dia menjadi duri dalam daging. tapi semuanyer dah dirancang dan ditutup rapi agar awak tak nampak salah mereka. melangkah jer awak keluar dari rumah..apa keje yang dia orang buat...berkurung dalam bilik..kata jaga keselamatan...semunya berubah bila awak balik rumah...semua berlakon buat keje.....saya yang ada dekat rumah..dan saya tahu apa lakonan mereka. tapi hati dan mata awak dah dibutakan oleh setan tu..........

Tiada ulasan: